• Start
  • Speech motywacyjny
  • Wystąpienia publiczne
  • Porady
  • Marketing
  • Kontakt
  • Start
  • Speech motywacyjny
  • Wystąpienia publiczne
  • Porady
  • Marketing
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt
  • Start
  • Speech motywacyjny
  • Wystąpienia publiczne
  • Porady
  • Marketing
  • Polityka Prywatności
  • Kontakt

Kilka aspektów związanych z marketingiem

Marketing Napisany przez: Dominika Florek 14-06-2021

Marketing wymaga osobnej akceptacji

W związku z niedawnym wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego, obecnie jest uznawane to, że niezgodne z prawem jest łączeniem w jednym oświadczeniu zgody na marketing własny z marketingiem innych podmiotów. Podobnie sytuacja wygląda z łączeniem innych zgód łącznych wyrażających akceptację na przetwarzanie danych osobowych. Istnieje duże ryzyko, że tym samym firmy zbierające takie zgody, mogą spodziewać się zarówno dużych kar finansowych, jak i objęcia zakazem korzystania z baz tworzonych nawet przez kilka ostatnich lat. W uzasadnieniu NAS podkreślił, że konieczność jednoczesnego złożenia kilku innych oświadczeń woli oznacza, że konsument wyrażający zgodę na ochronę danych osobowych, nie jest w stanie wyrazić jej swobodnie i samodzielnie. Właśnie dlatego konieczne jest zadbanie, aby była ona odrębna od innych zgód.

IMS kupił Audio Marketing

Duże zmiany dostrzec można na rynku firm zajmujących się marketingiem sensorycznym. Funkcjonująca w tej branży firma IMS przejęła ostatnio aż 10 procent udziałów spółki Audio Marketing, co wiązało się z wielomilionowym wydatkiem. Pierwsza transza wyniosła 4,25 mln złotych, a pozostała część ceny, zależna od wyników osiąganych przez Audio Marketing, wypłacona zostanie w 2022 roku. Warto przy tym pamiętać, że Audio Marketing to firma działająca od ponad 20 lat, która zajmuje się abonamentowym dostarczaniem usług muzycznych aż do około 7,6 tysięcy punktów ulokowanych zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Kilka aspektów związanych z marketingiem

Marketing Masterminds – 119 kandydatów

W Polsce wystartować ma program liderski Marketing Masterminds, za którego przygotowanie odpowiada IAA Polska. Firma ta zakończyła ostatnio pierwszy etap rekrutacji, w ramach którego uznano aż 119 nominacji. Celem tego programu jest wsparcie dalszego rozwoju marketingowych talentów, a także przygotowanie ich do pozycji liderów przyszłości. Co więcej, za nominację odpowiadali członkowie IAA Polska, czyli Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kolejnego etapu wytypowane zostanie około 30 osób, które otrzymają konkretne zadanie do wykonania. Na podstawie wyników przeprowadzonych diagnoz i wywiadów wytypowani zostaną finaliści. Ostatecznie w dwuletnim, bezpłatnym programie weźmie udział od 12 do 15 osób.

Poprzedni artykuł

Podstawowe funkcje w zarządzaniu biznesem

Kolejny artykuł

Odpowiednia motywacja pracownika



Marketing

Market place - nowy trend w handlu internetowym

Marketing

Identyfikacja wizualna – dlaczego twoja firma jej potrzebuje?

Marketing

Display wciąż ma się dobrze

  • Ciekawe
Nowy styl urządzania wnętrz – maksymalizm
13-07-2023
Jak dbać o BHP wykonując pracę biurową
13-07-2023
Jakie płytki do małej łazienki wybrać?
28-09-2022
Ocena skuteczności szkolenia
31-10-2019
  • Najnowsze
Umiejętności dobrego tłumacza
17-01-2020
Wystąpienia publiczne, jak przeprowadzić je dobrze?
29-05-2019
Jak zostać profesjonalnym mówcą?
21-07-2021
Ile może zmienić podejście?
11-03-2019
  • Popularne
Stres i jego wpływ na oddychanie
18-11-2021
Firmowy wyjazd integracyjny. Dlaczego warto wybrać się w Bieszczady?
02-11-2019
Jak skutecznie pozycjonować stronę www?
03-02-2020
Budowanie wizerunku firmy, jako klucz do sukcesu
11-02-2019
  • Top10
Jak zwrócić towar w sklepie internetowym?
22-05-2019
Jak można zarabiać w domu przez Internet?
14-05-2019
Jak wybrać profesjonalny sprzęt do siłowni?
02-09-2019
Dlaczego warto zdecydować się na paczki prezentowe dla pracowników?
08-06-2020
© Twój sukces w biznesie, motywacja, wystąpienia publiczne