Dotarcie z komunikatami reklamowymi do szerokiej rzeszy klientów nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Konsumenci w większości uodpornili się już bowiem na wiadomości e-mail marketingowe oraz reklamy wyświetlane na stronach www. Aby dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców oraz zainteresować ich swoim przekazem firmy muszą uciekać się więc do coraz to nowych form kontaktu. Jednym z najskuteczniejszych z nich są nowoczesne powiadomienia push – usługa oferowana przez Apifonica.com.

Czym są powiadomienia push i dlaczego mogą poszczycić się znacznie wyższą skutecznością od tradycyjnych e-maili reklamowych?

Powiadomienia push w Apifonica.com – na czym polega ta usługa?

Powiadomienia push to nic innego jak krótkie komunikaty reklamowe, które wyświetlają się na wszystkich urządzeniach użytkowników podłączonych do Internetu. Notyfikacje push mogą być więc odczytane przez klientów z poziomu smartfonu, tabletu lub komputera podczas przeglądania stron www. Odbiorca otrzymuje komunikat reklamowy wraz z linkiem prowadzącym do konkretnej oferty i może w szybki sposób przenieść się na stronę firmy oraz zapoznać bliżej się z aktualnie dostępną promocją lub usługą.

Powiadomienia push dostępne w ofercie Apifonica to nowoczesne narzędzie marketingowe, które spośród innych wyróżnia się przede wszystkim znacznie wyższym współczynnikiem klikalności – wynosi on aż 15%, co w praktyce oznacza, że średnio 15% osób otrzymujących nasze powiadomienia zdecyduje się na kliknięcie w zawarty w jego treści odnośnik. Stąd już zaledwie krok dzieli ich od skorzystania z oferty i tym samym powiększenia grona naszych klientów. A o to przecież chodzi w każdej kampanii reklamowej. Dla porównania współczynnik klikalności w przypadku tradycyjnych wiadomości e-mail marketingowych oscyluje w granicach zaledwie 2%.

Korzyści z wykorzystania notyfikacji push w działaniach promocyjnych

Wysoki współczynnik klikalności to jednak nie jedyna zaleta, jaką posiadają nowoczesne powiadomienia push. Zdecydowanie górują one nad tradycyjnymi e-mail marketingowymi także pod względem szybkości dostarczenia komunikatu reklamowego. Notyfikacje push dostępne w ofercie Apifonica są bowiem wyświetlane na urządzeniu odbiorcy w zaledwie kilka sekund po ich przesłaniu.

Osoba przeglądająca strony www w błyskawicznym tempie otrzymuje więc naszą notyfikację i może od razu zapoznać się w proponowaną w niej ofertą. W przypadku powiadomień push nie ma więc ryzyka, że odbiorca zapomni o naszej ofercie czy też zdecyduje się na odwiedzenie strony w późniejszym terminie, co bardzo często ma niestety miejsce w przypadku wiadomości e-mail.

Powiadomienia push są uniwersalnym narzędziem marketingowym, który doskonale sprawdzi się w każdym rodzaju biznesu. Świetnie nadają się bowiem do informowania klientów sklepów internetowych o nowych promocjach, zniżkach oraz wyprzedażach, doskonale sprawdzają się do zachęcania klientów do zapoznania się z nowymi produktami sprawiając, że będą oni pamiętali o firmie lub marce będąc zawsze na bieżąco z dostępnymi nowościami.

Partnerem artykułu jest Apifonica - więcej na Apifonica.com.

 

Warto przeczytać